En yakın arkadaşı telefona kaydetme isimleri

En Yakın Arkadaşı Telefona Kaydetme isimleri

İnsanın birçok zaman arkadaşı ailesinin birçok bireyinden bile daha yakın olabilir. Çünkü arkadaşlar sırlarımızı paylaştığımız, beraber gülüp beraber ağladığımız kişilerdir. Birçok kişiye söylemeyi çekindiğimiz şeyler olsun yaparken utandığımız şeyler olsun arkadaşlarımız arasında rahatlıkla yapabiliriz. Tabii ki nasıl her aile bireyini eşit derecede sevmiyorsak bu durum arkadaşlar için de geçerlidir. İnsanların birçok arkadaşı olsa da her zaman çok daha yakın olduğu arkadaşları bulunur. İşte bu kişiye de en yakın arkadaş denmektedir. Bu kişiler aynı mahalleden, aynı okuldan ya da başka bir yerde tanıdığımız kişiler olabilir. Bu kişilerin yanında çok rahat ve huzurlu hissederiz. Zaten bu sebepledir ki onlara en yakın arkadaş diyoruz.

En yakın arkadaşı telefona kaydetme isimleri de oldukça farklı olabilir. Bu kaydetme şekli arkadaşınızla aranızdaki bir espri olabilirken bunun yanında kanka gibi klasik şekilde de rehbere kaydederiz. Fakat gerçek şudur ki en yakın arkadaşlarımızı rehberde mutlaka diğerlerinden daha farklı bir şekilde kaydeder, favorilere ekleriz.

En Yakın Arkadaşı Telefon Rehberine Kaydetme

En yakın arkadaşınızı telefon rehberine kaydetme tamamen sizin yaratıcılığınıza bağlıdır. Yukarda belirtmiş olduğumuz gibi klasik bir şekilde kanka, panpa gibi kaydedebilirsiniz ya da komik, kendi aranızda özel bir şekilde kaydedersiniz. Genellikle hem erkeklerin hem kızların en yakın arkadaşlarını rehberlerine kaydetmelerine bakalım.

en yakın arkadaşı telefona kaydetme isimleri
en yakın arkadaşı telefona kaydetme isimleri
  • Kanka
  • Hacı
  • Best friend
  • Sırdaş
  • Muhtar
  • Panpa
  • Kardeşim
  • Kardeş
  • Dostum

 

Bu ve buna benzer şekilde kaydetme şekilleri hem erkeklerde hem kızlarda sıklıkla görülmektedir. Görüldüğü gibi bu şekilde kaydetmelerde en yakın arkadaşın bir sırdaş ve kardeş gibi olduğu üzerinde durulmuştur.

 

Erkekler için en yakın arkadaşı telefona kaydetme bir tık daha esprili olabiliyor. Zaten yakın erkek arkadaşlara bakıldığı zaman şakalaşma konusunda daha cesur olduklarını kızlara nazaran görüyoruz. Bu sebeple en yakın arkadaşı da rehbere kaydederken daha esprili sonuçlar ortaya çıkıyor. Erkeklerin genellikle en yakın erkek arkadaşlarını rehberlerine kaydetmelerine bakalım.

 

  • Kirvem
  • Maymun
  • Değişik
  • Çavuş
  • Onbaşı
  • Herif
  • Hacı
  • Çubuk kraker
  • Hulk
  • Bad boy
  • Ekurim
  • Fişek
  • Karam

 

Ve bu gibi birçok şekilde yakın arkadaşlarını rehbere kaydederler. Kızların rehbere kaydedişleri erkeklere oranla daha sevecendir. Kızların en yakın arkadaşlarını kaydetmesine bakalım.

  • Prenses
  • Sister
  • Ponçik
  • Sarışın
  • Dadı
  • Cimcime
  • Barbie
  • Dünyalar güzeli

Gibi en yakın arkadaşlarını rehbere kaydederler. En yakın arkadaşlarımız bizim için olmazsa olmaz oldukları için rehberde de tabii diğer kişilere göre farklı bir yerlerinin bulunduğunu söylemek de yanlış olmayacaktır. Biz bu yazımızda daha çok genellikle ne tür şekilde en yakın arkadaşların rehbere kaydedildiğini inceledik. Tabii ki bu sıfatlardan çok daha özel sıfatlar yaşadığınız bir anı ya da aranızdaki bir espriden kaynaklı mutlaka olacaktır. Bir ömür boyunca en yakın arkadaşlarınızla birlikte yaşayacağınız güzel günlere.

Related Posts

en güzel telefona kaydetme isimleri

En güzel telefona kaydetme isimleri

En Güzel Telefona Kaydetme İsimleri Çağımızda kimse birbirini normal ismiyle kaydetmiyor. Özellikle gençler arasında şakalara konu olan ve çok eğlenceli muhabbetlerin dönmesine neden olan en güzel telefona…

ispanyolca telefona kaydetme isimleri

İspanyolca telefona kaydetme isimleri

İspanyolca Telefona Kaydetme İsimleri Günümüzde artık herkesin yakın arkadaşlarını, gizli ilişkilerini ve ailesini farklı ve orijinal isimlerle telefona kaydetmesi oldukça popüler hale gelmiştir. İngilizce ve Türkçe farklı…

yaratıcı telefona kaydetme isimleri

Yaratıcı telefona kaydetme isimleri

Yaratıcı telefona kaydetme isimleri Bugün sizlerle yaratıcı telefona kaydetme isimleri paylaşacağız.Bunları paylaşırken kadın ve erkek için paylaşımları ayrı ayrı yapacağız.Bunun dışında komik,popüler olarak da kategorize edersek konumuz…

Kayınbabayı telefona kaydetme isimleri

Kayınbabayı telefona kaydetme isimleri

Kayınbabayı Telefona Kaydetme İsimleri Evlendiğimiz vakit sadece bir kişiyi hayatımıza katmayız. Bunun yanı sıra o kişinin ailesi de artık bizim ailemiz olmuştur. Yani bu dakikadan sonra iki…

nişanlıyı telefona kaydetme isimleri

Nişanlıyı telefona kaydetme isimleri

Nişanlıyı Telefona Kaydetme İsimleri İnsanlar doğar, büyür ve birisine aşık olur. Bu aşk sonucunda da bazı ilişkiler mutsuz sonuçlanırken bazı ilişkiler de mutlu bir şekilde devam eder….

dostları telefona kaydetme isimleri

Dostları telefona kaydetme isimleri

Dostları telefona kaydetme isimleri Dostları telefona kaydetme isimleri arasından dilediğinizi bir türlü bulamadıysanız en doğru adrestesiniz. Herkesin diline pelesenk olan ve orijinal olmayan isimler size göre değil,…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Nasıl Gidilir Bes Emeklilik